Marocco – The Instagram Session by Paola lezzi and Paolo Santambrogio

[:it]paola paoloPaola Iezzi, cantautrice, producer e dj. Appassionata di moda e di viaggi. Dopo aver concluso il progetto “Paola&Chiara” con la sorella, ora si dedica a nuovi progetti. Il primo disco da solista in arrivo, collaborazioni con la moda, produzioni musicali e DJ set.

Paolo Santambrogio, affermato fotografo e regista di moda italiano. Essendo fotografo di professione quando è in viaggio spesso preferisce scattare con l’iphone, più rapido, più invisibile… “A volte fotografare deve restare solo un divertimento…
Sono compagni nella vita da 8 anni, viaggiano, fanno progetti artistici insieme e sono sempre pieni di nuove idee.
Instagram perché è il social delle immagini, della comunicazione visiva, dove si può condividere con gli altri un momento, un emozione, un luogo!

Il Marocco è una terra magica, al di la di ogni stereotipo. L’eleganza e l’estetica dei luoghi, delle persone che popolano le medine è parte interna della loro cultura. La grande ospitalità e l’arte dell’accoglienza, della quale i marocchini sono maestri,  ci fa sentire a casa in un posto in cui antico e moderno si fondono in modo affascinante e stimolante. Per chi ama il bello un posto da visitare assolutamente.

MARRAKECH

ESSAOUIRA

COUNTRYSIDE

[:en]

paola paoloPaola Iezzi, singer song-writer, producer and dj. Fashion and travel enthusiast. After having finished the “Paola&Chiara” project with her sister, now she is working on new projects. First solo record coming out, fashion partnerships, musical productions and dj set.

Paolo Santambrogio, successful italian fashion photographer and director. As a photographer professionist when he is in travel prefers using iphone, faster, more invisible, .. “Sometimes taking pictures has to be just for fun…”

They’re in a relationship since eight years, they travel and make artistic projects together and are always full of new ideas.

Instagram since is the images social, of visual communication where you can share a moment, an emotion,  a place with the others.

https://instagram.com/paolaiezzireal/

Morocco is a magic land, beyond every stereotype. The elegance and aestethics of places, people that live in the medine is the internal part of their culture. The big hospitality, and the art of welcoming, of which the moroccans are masters, make us feel home in a place in which ancient and modern are blend together in a charming and exciting way.

For the beauty lovers a place absolutely to be visited.

MARRAKECH

ESSAOUIRA

COUNTRYSIDE

[:]

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *